niedziela, 4 maja 2014

Make up

        Produkty ktore uzywam do  
     wykonania dziennego makijazu. 

 Tak jak obiecalam pewnej osobie jakis czas temu, tak i wlasnie tworze notke na temat tego czego uzywam do swojego dziennego makijazu. Nie jest on jakos skomplikowany bo sadze iz wiekszosc z nas, mlodych kobiet stosuje ten sam zestaw makijazowy. 
 Podklad, puder, kreski i jestesmy gotowe do wyjscia. To glowne elementy na ktorych sie skupiam. Wiadomo, dochodza inne bardzo istotne rzeczy ktore sa wrecz niezbedne przezemnie do wykonania makijazu, jak naprzyklad dobre nawilzanie twarzy. Wiec zaczne i tez od tego. 
 Jako iz posiadam sklonna cere do alergi, nie jest mi dane uzywac wiekszosci produktow do nawilzania. Moja cera jest skonna do wypryskow, miejscami bardzo sucha. Na szczescie znalazlam swoja metode na nawilzanie jej przed aplikacja makijazu. 
Nie uzywam kremu, a mleczka do demakijazu do cery suchej/normalnej. 
Dziala to u mnie jako baza pod podklad jak i rowniez nawilzenie. Przed nalozeniem mleczka, spryskuje twarz woda termalna, tak dla odswierzenia twarzy.
   

 Moim nastepnym krokiem jest zrobienie makijazu oczu. Preferuje najpierw zrobic oczy nastepnie nalozyc podklad, w tej kolejnosci nie mam problemu z tym, ze co kolwiek opsypuje mi sie na podklad. 
 Moimi standardowymi kosmetykami do oczu jest maskara oraz dobry eyeliner. Mam problem z utrzymywaniem sie eyelinera, wiec zanim znalazlam swoj ulubiony troche ich przetestowalam. Poczawszy od tanszych do tych i drozszych. Ulubiencem zostal Maybelline Lasting Drama, gel eyeliner. Nie jest perfekcyjny, ale najlepszy do tej pory. By nie miec problemu z rozcieraniem sie na powiece, uzywam cienia do powiek. 
 Ulubiencem maskarowym zostal NYC. Najtansza maskara jaka kiedykolwiek mialam, a zarazem najlepsza! 


Podklady, podklady oh podklady. Na tym dziene poswiecilam zbyt duzo czasu. Bardzo ciezko bylo mi znalesc odpowiedni podklad. Probowalam wszystkich sklepowych standardowej, dwa uzycia i papa. Mase pieniedzy straconych, jeszcze wieksze rozczarowanie. Jako iz lubie dobre krycie a zarazem dosc naturalny wyglad bez zadnych plam oraz niespdzianek na twarzy, bylo to ciezkim zadaniem. Pewnego dnia postanowilam kupic podklad Mac'a. Ciezko bylo mi wydac to 21f, bo jednak jest to dosc spora cena jak za podklad. Ale nie zaluje! Jest to czego szukalam, wiadomo trzeba znalesc swoja metode na rozprowadzanie go. Juz teraz wiem, ze bedzie moim stalym przyjacielem. 
 Nie mam ulubienca z pudrow sypkich, aczkolwiek uzywam pierwsze opakowanie Loreal true match. 
Policzki natomiast traktuje moja paletka. 
 Wykonanie calego makijazu nie zajmuje mi wiecej niz 30min. 





1 komentarz:

  1. Polecam Ci tusz do rzęs Rimmel, Scandaleyes Rocking Curves, jest świetna, największym plusem jest to, że po całym dniu nie wygląda się jak panda.
    Zapraszam do mnie: http://klaududus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Let me know what you think