sobota, 24 maja 2014

Modeling

Moje ciało jest narzędziem pracy.
Nie czuję się skrępowana, kiedy pozuję nago. 
Ciało kobiety jest piękne. 
 -Anja Rubik

Modeling. Photo-modeling.
Pozwolę sobie napisać co nieco na ten temat, jako iz wiele z nas - dziewczyn pragnęło by osiągnąć cos w tym zawodzie.  Niestety nie każdej sie to udaje. Większość z nas nawet nie jest świadoma i pewna swojego ciała, a nie okłamujmy istotna rzeczą w Modelingu jest świadomość swojego ciała oraz pewność siebie.
Każde zawahanie jest widoczne na zdjęciu, dlatego tak istotna rzeczą jest pewność siebie. 

Wiele z was wielokrotnie mnie pytała jak to bylo w moim przypadku, jak zaczęłam, dlaczego, po co?
Nie ma za tym, żadnej niesamowitej historii, która mogłaby kogokolwiek zainspirować.
Mogłabym rzec iz miałam szczęście. Nigdy nie przypuszczałam ze mogłabym coś osiągnąć w tym zawodzie. (Dlaczego nazywam to zawodem? Bo mimo pozorów, wymaga to ciężkiej pracy.)
Aczkolwiek stało się i here i am.
Wszystko sie zaczęło od pierwszej sesji która zaproponował mi młody anglik który fotografuje z pasji -Tom.
Pamiętam do dziś jak cieszyła mi sie mordka po odczytaniu tej wiadomości.
Wcześniej nie miałam doświadczenia z sesjami zdjęciowymi, pomijając te podwórkowe z koleżankami.
Z jednej strony mega się cieszyłam, a z drugiej stresowałam. Ale bylo warto!
Moment w którym zobaczyłam swoje zdjęcia byl niesamowity jako iz nigdy nie przypuszczałabym ze nadaje sie do takich rzeczy.
Od tamtej sesji, poszło już z górki. Sesja, goniła sesje. Coraz to nowe pomysły, wcielenia, odsłony. Zakochałam sie w tym, a chyba najbardziej w tym ze z każdym fotografem współpracuje sie inaczej, każdy z nich ma swój własny styl robienia zdjęć, każda ich praca jest inna.
Rok 2014 jest dla mnie wielkim przełomem, jako iz w tym roku moje osiągnięcia oraz umiejętności poszły wysoko w gore. Z każda sesja uczę sie nowych rzeczy, wynoszę nowe doświadczenie.
Ale wszystko ma swoja druga stronę medalu. W modelingu nie można byc słabym, łatwo sie poddawać, dlatego trzeba być naprawdę pewnym tego ze chce sie w to drążyć. Na swojej drodze spotkałam wielu ludzi, tych mniej mi przychylnych i tych bardziej. Osiągnięcia ciągną za sobą fale zazdrości przejawiająca przez ludzi, dlatego tak ważne jest nie poddawanie sie oraz bycia pewnym swojej osoby.
Oczywiście nie byłabym w tym miejscu bez wsparcia mojej mamy, za co jej bardzo dziękuje!


Poniżej możecie zobaczyć jak wyglądają przygotowania do takich zdjec, oraz ich późniejszy efekt!

Wiecej moich zdjec mozecie zobaczyc na moim prywatnym profilu :
http://facebook.com/lykukuju
Instagram : @claudiamichon

 

























1 komentarz:

Let me know what you think