środa, 25 czerwca 2014

Blue, blue, blue

BLUE, BLUE, BLUE


Tym razem moje nowe, niebieskie włosy
 zainspirowały mnie do dzisiejszej stylizacji "street wear". 
Błękitne conversy oraz niebieska kwiecista czapka idealnie współgrają oraz nadają klimatu mojemu wczorajszemu out-fitowi.
Moje nowe niebieskie włosy ombre zrobiły wczoraj wielka furorę na ulicach Manchesteru, co mega mnie zdziwiło gdyż ja sama podchodziłam do nich sceptycznie.
 
(This time my new blue hair inspired me to today's styling "street wear". Light blue Converse and blue floral hat perfectly match and climate suited to my yesterday's out-fit.

My new blue ombre hair done yesterday the great furore in the streets of Manchester, which surprised me as myself; I approached them with skepticism.)
 
Shoes: Converse 
Jeans: Top shop 
T-shirt: DuchesseParis  
Hat: TopMan 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Let me know what you think