sobota, 28 czerwca 2014

Save the Vinyl 2

 Continuing yesterday's post.

Unfortunately the weather in England is currently shit. This makes me wear something a bit warmer. Even though it is supposed to be the summer time , the jacket came around into my outfit today, not only keeping me warm, but it also works well as addition to the whole outfit. I've stayed with toned colours to make my outfit more compact. Black skinny jeans with a hole on the knee adds the stronger character. To ensure my outfit wasn't boring , I added light blue sneakers. I haven't worn them for ages, so i finally used this occasion to wear them! 

Kontynuacja wczorajszego postu.
Niestety pogoda w Anglii, aktualnie nam nie dopisuje, stad moja cieplejsza stylizacja. Mimo lata, kurtka pojawiła sie w moim dzisiejszym outficie, zapewniając mi nie tylko ciepełko ale również robiąc jako dodatek do całości. Zostałam przy dość stonowanej kolorystyce, by wszystko miało ręce i nogi. Czarne rurki z dziurą na kolanie dodaje całości mocniejszy charakter.
Ale by nie bylo dość nudno, dodałam błękitne trampki które leżały dość spory czas w szafie. W końcu miałam okazje je wykorzystać! 

Snapback from Save the Vinyl 
T-shirt from Republic 
Jeans from H&M
Sneakers from Maine



















2 komentarze:

  1. Nie ma to jak sesja w wózku na zakupy :D Ale chodzi o to zeby się dobrze bawić przede wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń

Let me know what you think