czwartek, 26 czerwca 2014

Water shoots

WATER IMAGES 

Ostatnia moja sesja jest całkowicie czymś nowym dla mnie, jako iz nigdy nie pracowałam w wodzie.
Na pozór nic trudnego, ale jednak ku zdziwieniu - modeling w wodzie wymaga wiele ciężkiej pracy. 
Nie tylko pod względem przygotowania i całego procesu który jest z tym związany ale również pod względem sprawności oraz komfortu w wodzie.
Komfort w wodzie był dość ciężki jako iz woda była zimna. Jestem osoba która lubi ciepełko wiec cieżko było mi sie oswoić, mimo tego ze moja fotografka w raz z rodzina robili wszystko by zapewnić mi jak najwięcej ciepła. 
 A jak wszyscy wiemy zimno wychodzi na zdjęciach. 
Mimo mojego czasajacego z zimna ciala, dalam rade i stworzyliśmy cos pięknego. 
Ale oczywiscie nie bylo by takich super efetów bez współpracy z utalentowana makijażystką Jess oraz fotografka Kate.  


( My last photo shoots is completely new to me as I never worked in the water.
Seems simple, but by the surprise - modeling in water requires a lot of hard work.
Not only in terms of the preparation and the whole process which is associated with it but also in terms of performance and  be comfortable in the water.
Comfort in the water was quite hard as the water was a bit cold. I am a person who like "warmess" so it was hard to get comfortable, despite the fact that my photographer with her family did everything to provide me as much heat as they can.
  And as we all know the cold out in the pictures.
Despite my shaking body from the cold, I gave the go and  we've created something beautiful.
But of course those images woudn't be that good without the cooperation of talented make-up artist Jess and photographer Kate.   )



PHOTOS BY KATE 
MAKE UP BY JESS 
MODELING ME

And more photos soon! 


1 komentarz:

Let me know what you think